آزمایشگاه رشدینو

سئو، راهکاری برای سفر کردن به صفحه اول گوگل

همین طور که شما میدانید، سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان، مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد. اگر سئو برای شما ارزشمند است پس این مقاله را دنبال کنید…

شما یک بازاریاب سنتی هستین یا یک بازاریاب علمی؟

میدونستین که نرخ شکست بیشتر آزمایش‌های بازاریابی کششی در حدود ۹۷ درصده؟ دلیلش اینه که بازاریابا روی شاخصهای رشد تو موفقیت‌هایی که صرفا یک بار اتفاق افتادن اتکا می‌کنن، اما نمی‌تونن اونا رو تکرار کنن. متاسفانه این یه بازی رولت نیست، یه کسب و کاره. به جای بازاریابی بر اساس […]

معرفی هک رشد

معرفی هک رشد تقریبا یک سال و نیم پیش یک روزی که انگار روزی عادی بود (ولی نبود) . سوار ماشینم شدم تا خانه ام را ترک کنم . مانند تمام روزهای کاری دیگر اخبار صبح را خواندم . در مورد چند موضوع مهم تلفنی با کارمندانم صحبت کردم  و […]

قدم اول همخوانی محصول با بازار

قدم اول این کار با همخوانی محصول با بازار شروع می شود چیزهایی بسازید که مردم می خواهند – پاول گراهام (مدیر شتابدهنده Ycombinator)   می دونی بدترین تصمیمی که می تونی توی حوزه بازاریابی بگیری چیه ؟ اون اینه که با محصولی شروع کنی که هیچ کسی نمی خوادش […]

قدم دوم پیدا کردن هکر رشد

قدم دوم پیدا کردن هک رشد برای موفقیت در کسب و کار و درآمد می بایست راههایی که محصولات خود را بازاریابی می کنید با روشی که آنها را به فروش می رسانید را تطبیق دهید(یعنی فروش و بازاریابی یکپارچه باشد) برایان هالیگان – موسس هاب اسپات     در […]

قدم سوم: ویروسی شوید

قدم سوم تبدیل یک به دو و ۲ به ۴ – ویروسی شوید ویروسی شدن شانسی نیست این کار جادو نیست و اتفاقی رخ نمی دهد . پشت این که مردم چه می گویند و چه چیزی را منتشر می کنند علم و دستور العمل و فرمولی نهفته است . […]

قدم چهارم: چرخه را ببندید

قدم چهارم : چرخه را ببندید ، بازگشت مشتری و بهبود   شما به نوعی از واقع گرایی احتیاج دارید که هر چه شنیده آید را فراموش کنید و ذهن تان را خالی کنید و مانند یک دانشمند تحقیقات واقع گرایانه ای داشته باشید. استیو وزنیاک – هم موسس اپل […]

مکالمه من

مکالمه من : استفاده از درس ها در عمل   “ما ممکن است دارای بودجه بازاریابی یا تعداد مشتریان زیاد نباشیم. . . . [اما] می توانیم کتاب هایی برای به اشتراک گذاشتن ایجاد کنیم و آن را بین خوانندگان توزیع کنیم . می توانیم فراتر از فروش و معامله […]